Így teheted hatékonyabbá a LinkedIn jelenlétedet – 1. rész

A LinkedIn-en való jelenlét a B2B cégek számára különösen hatékony lehet, ezért érdemes időt szánni és kitanulni a platform optimális használatát, kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket, vallják a digitális reklámügynökség szakemberei. Egy reklámügynökség elsősorban marketing oldalról tudja segíteni a cégek aktívabb és célorientáltabbLinkedIn jelenlétét. Mint egy vállalkozás minden más területén, itt is a célmeghatározásokkal érdemes kezdeni a folyamatot. Hiszen ha már tudjuk, hogy mi felé haladunk, könnyebb kijelölni az oda vezető utat, megalkotni egy ütős marketingtervet. A célok az üzleti platform esetében a digitális reklámügynökség szerint például az alábbiak lehetnek: a márka tekintélyének növelése, releváns forgalom terelése a vállalkozás weboldalára, rendezvények (főleg szakmai) népszerűsítése. Ha ezzel megvagyunk akkor a reklámügynökség szerint itt az ideje, hogy feltöltsük adatokkal a vállalati profilunkat (cégprofil), hiszen ez lesz az itteni on-line jelenlétünk szíve-lelke. A profilunk az első, amivel a legtöbb ember először találkozik, amikor az oldalunkra kattint, ezért sem mindegy, hogy ott mit lát. Fontos tehát, hogy ha lehet 100%-osan töltsük ki a profilunkat, és különös gonddal figyeljünk az elírások és nyelvtani hibák elkerülésére. A vállalati profil kitöltésére vonatkozó további tippjeinket és tanácsainkat a bejegyzés sorozat következő részében olvashatod el.