Ami valóban segít a kiszolgálásban

Ha ellátogatunk egy étterembe, elég sok elvárással lépjük át a küszöböt. Az első helyen az ételek frissessége és íze áll. Ezeket követi az adagok megfelelő mérete, hiszen senki se szeretne éhesen távozni egy étteremből. De ha túl tépünk az ételek felé támasztott elvárásokon, jöhetnek a felszolgálók és más személyzettel kapcsolatos kívánságaink. Senki se szeret túl sokat várni az ételére, amihez nem csak a gyors rendelésfelvétel tartozik, hanem a konyhai dolgozók gyors és pontos munkavégzése is. Ezeket követik a helyiséggel kapcsolatos elvárásaink, vagyis a tisztaság, szellősen elhelyezett asztalok, kellemes légkör, megfelelő dekoráció és a szellőzés, vagy épp a légkondicionáló megfelelő használata. A legtöbb munkafolyamat megsegítésére alkalmas lehet egy megfelelően megtervezett és kivitelezett éttermi program, ami lehetővé teszi a rendelésfelvételt, azok azonnali továbbítását a konyha felé. Majd pedig hangjelzéssel szól az éttermi program a pincéreknek, ha elkészültek az ételek a konyhán. Mindehhez egy gyors, könnyen kezelhető online éttermi szoftverre van szükség, mely kezelését bárki órák alatt elsajátíthatja. Már az asztalfoglalásnál a segítségünkre lehet ez az online éttermi szoftver, mert az asztalok képi megjelenítésével könnyen nyomon követhető, hogy mikor, kik és hányan fognak az étterembe érkezni. Az alapanyag nyilvántartás pedig abban segíthet, hogy ha beérkezett egy ételrendelés, annak az elkészítéséhez szükséges alapanyagok mennyiségét levonja a készletből, így mindig pillanatnyi helyzetet láthatnak az alkalmazottak az alapanyagok mennyiségét tekintve. Nem lehet se túlzott többlet felhalmozni, se hiányt realizálni valamiből.